Dzień 8

Dzisiejszy dzień zaczął się o godzinie 9 na kolejowej stacji Bristol Temple Meads, skąd wyruszyliśmy do miejscowości Bath. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od przejażdżki piętrowym autobusem z odkrytym dachem.  Podczas tej nietypowej podróży, mogliśmy posłuchać o historii miasta i budynków oraz o jego tradycjach i legendach. Największe wrażenie wywarła na nas architektura miasta. Wyjechaliśmy też poza centrum, by podziwiać widoki obrzeży miasta.

Następnie odwiedziliśmy muzeum Roman Bath – rzymskie spa z początku nowej ery. Dzięki audioprzewodnikom mogliśmy usłyszeć wszystkie najważniejsze informacje oraz ciekawostki  dotyczące tego miejsca. Geotermalne wody w łaźni są nadal gorące a my mieliśmy okazję spróbować wody ze źródeł.

Następnym punktem był wspólny obiad. Później mieliśmy czas wolny, który poświęciliśmy na dalsze zwiedzanie miasta oraz zakupy. Całą wycieczkę podsumował deser w jednej z kawiarni,  gdzie mieliśmy okazję wypić  kawę oraz tradycyjną angielską herbatę. Słodyczy dodały nam również pyszne lody produkowane na miejscu. To był dzień pełen niezapomnianych wrażeń, które na pewno będziemy wspominać do końca życia.